7/03/2012

FUTURISTIC PRINT & JEFFREY CAMPBELL


Jak wiecie uwielbiam łączyć ze sobą elegancję i wygodę. Kilka dni temu zestawiłam letni liliowy kolor z futurystyczny printem w stylu Alexandra McQueen. Zawsze zachwycały mnie jego projekty i geometryczne wzory, dlatego gdy po raz pierwszy zobaczyłam tę marynarkę od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Aby moja stylizacja była jeszcze bardziej w stylu McQueen nie wybrałam zwykłych szpilek czy też płaskich butów, lecz koturny bez obcasa, które o dziwo są niezwykle wygodne. Takie połączenie pozwala mi poczuć się kobieco, a za razem swobodnie. 


As you know I love matching elegance and convenience in my looks. A few days ago I wore summer lilac color with futuristic print in a Alexander McQueen way. Since always I've been fascinated by his creativity, designs and geometrical patterns, therefore, when I saw this wonderful, asymmteric jacket for the first time, I knew that one day it would be mine. In order to make my stylization to be more in McQueen style I didn't choose ordinary heels or flats, but wedges without heels. Surprisingly they are really comfortable. Such combination makes me feel both feminine and free.


WHAT I WAS WEARING:

FUTURISTIC JACKET - H&M TREND
LILAC PANTS - H&M TREND (bought recently for half price)
CHARMS BRACELET - YES
NECKLACE - TIFFANY & CO.
WATCH - CHANEL
SUNNIES - PRADA
SILVER CLUTCH - H&M
WEDGES - JEFFREY CAMPBELL

6 comments:

  1. uwielbiam tą kopertówkę

    ReplyDelete
  2. O mamo, TAK, TAK I JESZCZE RAZ TAK!

    ReplyDelete
  3. super, a buty wymiatają ;)

    ReplyDelete
  4. Swietne sa te buty :D Co raz bardziej zaczynaja mi sie podobac, tyko naprawde nie moge uwierzyc, ze one sa wygodne :D Nie przewaza Cie do tylu jak w nich chodzisz ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę są to jedne z wygodniejszych butów jakie posiadam ; ) Jedyne o czym trzeba pamiętać to aby nie przechylać się do tyłu ; p

      Delete
  5. Oryginalne te buciki :)) ja bym chyba jednak za często zapominała, by nie przechylac się do tyłu :))

    ReplyDelete