10/02/2013

TOTAL BLACK FALL


Dawno nic nie wstawiałam, a wszystko to przez moją przeprowadzkę do Warszawy i masę rzeczy, które musiałam załatwić przed i po wyjeździe z Torunia. Na szczęście już jestem urządzona i gotowa do działania : ) W okolicy widziałam mnóstwo miejsc idealnych do sesji, co strasznie mnie cieszy, a Wwa mała nie jest, także z całą pewnością nie będzie nudno i monotonnie - zarówno jeśli chodzi o życie jak i prowadzenie bloga. Dziś postawiłam na czarny, jesienny total look. Ostatnio upolowane ponczo zestawiłam z klasycznymi, eleganckimi cygaretkami oraz lakierowanymi sztybletami na obcasie bardzo w stylu Margieli/ACNE. Szukałam tego typu butów (na obcasie, a zarazem na co dzień) od dawna i oczywiście uratowała mnie Zara. Myślę, że idealnie będą sprawdzać się w czasie jesieni. Jako dodatki wybrałam industrialną bransoletkę OUI, a także nieodłączną PS11, która sprawdza się w każdym miejscu o każdej porze : )



I WAS WEARING

PONCHO - LOLALI FASHION
SWEATER - MANGO
PANTS - MANGO
BRACELET - OUI
BAG - PROENZA SCHOULER
BOOTS - ZARA

16 comments:

  1. szukam takiego poncza , już miałam nadzieję ,ze sieciówka , LOULA co to za sklep ?

    ReplyDelete
  2. po raz kolejny udowadniasz, że czerń jest najzajebistszym kolorem na świecie<3

    ReplyDelete
  3. to ponczo jest przepiękne !!!

    ReplyDelete
  4. Anonymous10/03/2013

    Polecasz buty? Rozmyślam nad nimi zdecydowanie za długo! Szkoda, że nie jest to jednak naturalna skóra (!) Jaki masz rozmiar? Czy rozmiarówka według Ciebie jest standardowa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się, że to skóra nat : ) Polecam zdecydowanie! Zawsze noszę 38 i takie też wzięłam.

      Delete
  5. ponczo rewelacja!!!
    może link? szukam czegoś w tym stylu.

    ReplyDelete
  6. Ponczo mega, jaranko buty, cała stylizacja mega dobra, zawsze lubię fity całe w czerni sama wiesz :)

    Zapraszam do mnie na bloga :) !

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/04/2013

    Jakie są twoje ulubione miejsca w Warszawie? Kawiarnie, puby?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj trudno powiedzieć, bo dopiero co się wprowadziłam i za wiele jeszcze nie poznałam. Ostatnio byłam w Aioli - pycha!

      Delete
  8. Anonymous10/06/2013

    Uwielbiam Twojego bloga właśnie za te zestawy z czernią w roli głównej :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous10/08/2013

    Jesli mozna widziec - jakie studia wybralas?:)

    ReplyDelete