11/13/2012

BLACK & PINK


Nie wiem jak Wy, ale ja już mam dosyć tego zimna, mimo iż tak na prawdę zabawa z mrozami dopiero się zaczynie ; D Z racji tego, że jestem wielkim zmarźlakiem, który przy takiej temperaturze najchętniej nie wychodziłby spod koca, ostatnio praktycznie nie rozstaję się ze swetrami. Tutaj zestawiłam zwykły, czarny o prostym kroju z lekką, a wręcz powiedziałabym letnią bluzką z długim tyłem. W wakacje nosiłam ją do szortów, a teraz pod sweter do prostych, ciemnych stylizacji. Wystający spod spodu ombre ogon daje naprawde fajny efekt! Koszulka ta jest z wiosennej kolekcji H&M - FASHION AGAINST AIDS - która co ja jakiś czas pojawia się w sklepach. Super sprawa, bo kupując ją wspiera się organizacje zrzeszające chorych na aids i walczące z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV wśród młodzieży. Przyjemne z jakże pożytecznym! : ) Uwielbiam tego typu przedsięwzięcia!

Although the real winter hasn't even officially begun, I can truly say I've had enough of the cold days ; D In f/w season I'm kind of a "chilly willy" and if possible spend most of my free time sitting under the blanket or something, therefore, I wear sweaters almost every single day! Here's my suggestion how to wear a simple, black sweater in a interesting and creative way. You can see that I matched it with a light, summery top from H&M, which has a beautiful pink-ombre tail. It's a part of FASHION AGAINST AIDS campaing. When you buy something from their stuff you donate an organization which helps people suffering from Aids and prevents HIV proliferation. I really like such charity campaings! 


WHAT I WAS WEARING:

TOP WITH A PINK-OMBRE TAIL - FASHION AGAINS AIDS BY H&M
SWEATER - H&M TREND 
LEATHER JACKET - PINKO
POWDER PINK PANTS - ZARA
PENDANTS - TIFFANY & CO. (HEART) and KING BABY (BRASS KNUCKLES)
VEILED BEANIE - DIY
STUDDED SHOULDER BAG - ZARA
STUDDED BIKER BOOTS -  BRONX via Schaffashoes

3 comments:

  1. Buciory i kurtka- super, ale widze, że nawet kastecik z przeszłości znalazł tu swoje miejsce! ;d : )

    ReplyDelete
  2. Anonymous11/14/2012

    hej, moglabys mi pomoc? chce kupic bluze team paris, tylko nie wiem czy mam wziac rozmiar M czy S, bo mam 175 cm wzrostu i boje sie, ze S bedzie za krotko, a M podobno jest ogromna. Jaki Ty masz rozmiar tej bluzy? :* Piekny fit, uwielbiam Twojego bloga, buzka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam osobiście S i powiem Ci, że wypada naprawdę duża. Jestem jednak nieco niższa - mam 168 cm - a więc trudno mi powiedzieć, która będzie dla Ciebie lepsza. Osobiście wolę większe bluzy : )

      Delete