11/17/2012

LIME BEANIE & LONESTAR JCxWILDFOX PLATFORMS


Dziś szybciutki post ze względu na mój przerażający, przyszły tydzień, a mianowicie próbne matury. Ciemny, jak najbardziej streetowy outfit z ostrymi akcentami (limonkowa czapka, usta w kolorze fuksji) to to, co naprawdę lubię. Tego typu stylizacje sprawdzają się niemal w każdej sytuacji. Wyglądają super zarówno na co dzień do szkoły, spotkanie ze znajomymi, jak i na imprezę. Widzicie tu również mój ostatni nabytek - białe platformy które są efektem współpracy kultowej marki Jeffrey Campbell i Wildfox. Są to moje pierwsze buty od JC, więc jestem bardzo podekscytowana! Podoba Wam się? Czy któraś z Was również jest fanką/posiadaczką butów JC? : )

PS.: Zamówiłam również model Lita Spike, jednak okazały się być na mnie za duże : ( Jeśli któraś z Was jest zainteresowana ich kupnem zapraszam na licytację! Rozmiar 8M - 39. ZAPRASZAM DO LICYTACJI/KUPNA NA ALLEGRO!

Tymczasem ja zabieram się do pracy, a Wam życzę miłej soboty!

 


WHAT I WAS WEARING

TEAM PARIS SWEAT - MISBHV
JACKET - MANGO
LIME BEANIE - BLETA.PL
GOLD CHAIN - MANGO
SKINNY PANTS - ZARA
LONESTAR PLATFORMS - JEFFREY CAMPBELL x WILDFOX

10 comments:

  1. Anonymous11/17/2012

    Pierwsze buty od JC? A te? ;)
    http://bloomingtaste.blogspot.com/2012/07/futuristic-print-jeffrey-campbell.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pożyczone do zdjęć : ) Na ten model od JC szkoda byłoby mi pieniędzy. Sama po czasie kupiłam wzorowane na nich z Dee Zee za 1/4 ceny.

      Delete
    2. Anonymous11/18/2012

      Aaa, no co prawda to prawda, poza tym "nite walki" coś mi się zdaje, wyjdą z domy dużo szybciej, niż lity, więc dobra decyzja :)

      Delete
  2. Anonymous11/20/2012

    Jaki masz rozmiar tej beanie :> :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co wiem mają uniwersalne czapki :P

      Delete
  3. Anonymous12/06/2012

    Hej, gratulacje swietnego bloga, czy moglabs mi powiedziec jaki masz rozmiar tej bluzy? Pozdrawiam, Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję : ) Ja mam S i powiem szczerze, że jest naprawdę duże!

      Delete
  4. hej :)
    wlasnie odkupilam od Ciebie te buty na allegro.Mam nadzieje,ze zalozone tylko raz do zdjec i rzeczywiscie nieuzywane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie masz się o co martwić : ) Butki były ubrane jedynie do sesji : *

      Delete
    2. to super ^^ jutro przelewam kasę i czekam na nie <3 !

      Delete