8/27/2013

B & W


Zauważyłam, że im mniej mam wolnego czasu, tym łatwiej jest mi się zorganizować i tworzyć nowe posty. Przyznaję się - te długie, pomaturalne wakacje strasznie, ale to strasznie mnie rozleniwiły! : P Na szczęście dla bloga, niestety dla mojego wewnętrznego lenia został ich już ostatni miesiąc, który zapowiada się naprawdę intensywny. W końcu czeka mnie przeprowadzka do Warszawy, urządzenie mieszkania itd. Jednak zanim to nastąpi mam przed sobą jeszcze trochę odpoczynku - jutro lecę na wakacje z tatą i bratem. Po raz kolejny odwiedzimy Phuket, z którego z całą pewnością przywiozę masę zdjęć, miłych wspomnień, +10 kg od obżarstwa oraz mam nadzieję kilka postów na bloga! Tymczasem zostawiam Was z kolejnym eleganckim, czarno-białym outfitem, a sama uciekam się pakować : )

P.S. W czasie mojej nieobecności możecie śledzić mnie na instagramie : ) Mam nadzieję, że często będę miała dostęp do wifi! http://instagram.com/bloomingtaste



I WAS WEARING

KIMONO SHIRT - ZARA
PANTS - H&M
SUNGLASSES - MIU MIU
BAG - SIMPLE CP
HEELS - ZARA

9 comments:

  1. perfekcyjnie jak zawsze
    miłej zabawy na wakacjach :)

    ReplyDelete
  2. miu miu - MOJE MARZENIE !!!
    xx

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. świetnie, podoba mi się twój styl

    ReplyDelete
  5. Zestaw idealny! Nie wiedziałam że jesteś dopiero co po maturze

    ReplyDelete
  6. Tak jak nie byłam przekonana do tych spodni, tak w tym zestawieniu wszystko się uzupełnia. Mega! Powodzenia w Warszawie :-) Ja w sumie też jestem na świeżo po urządzeniu swojego mieszkania na Ursusie. Całe szczęście, że mam to za sobą :-P

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz! Piękne zdjęcia. Co bd studiowała? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Anonymous8/28/2013

    na co idziesz na studia :)?

    ReplyDelete