8/22/2013

COW PRINT ONCE AGAIN


Krowie łaty a'la Givenchy po raz kolejny na blogu. Ostatnio były w wersji letniej na szortach, teraz zaś zdobią długie spodnie, które są elementem tej nieco bardziej jesiennej stylizacji. Muszę przyznać, że pomimo tego, iż uwielbiam lato, nie mogę doczekać się nadchodzącej pory roku, a wszystko to za sprawą lookbook'ów na sezon jesień-zima '13, od których nie mogę oderwać oczu! Z tego też powodu postanowiłam pokazać Wam tą niezbyt letnią stylizację. Do łaciatych spodni założyłam moją ulubioną, prostą, skórzaną ramoneskę i zwykły biały, męski T-shirt. Całość uzupełnia oczywiście PS 11, której nigdy nie mam dosyć, a także proste sandałki z Zary. Oj ta Zara! Jesień zapowiada się naprawdę interesująco! : ) 



I WAS WEARING

JACKET - H&M TREND
T-SHIRT - ZARA MAN
PANTS - ZARA
BRACELET - MAISON MARTIN MAERGIELA x H&M
BAG - PROENZA SCHOULER
SANDALS - ZARA

11 comments:

  1. Kinga, super ! Moim zdaniem to jedna z Twoich najlepszych stylizacji...

    ReplyDelete
  2. Ależ mi się podoba ;-)

    ReplyDelete
  3. świetny look, spodnie <3

    ReplyDelete
  4. wyglądasz świetnie! to chyba jedna z moich ulubionych stylizacji na Twoim blogu :)

    Katya

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/22/2013

    Czy mogłabyś napisać jaki masz rozmiar tych spodni? Stylizacja świetna:-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous8/24/2013

    wyglądasz świetnie

    ReplyDelete
  7. Super post! Kocham twoją proenze!

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam B&W zestawy!

    xxo

    ReplyDelete