4/16/2013

BLACK TRENCH & ANONYMOUS TEE


Dzięki Burberry kamelowy trencz to już klasyk. Osobiście od dawna marzyłam o czarnym modelu tej marki, jednak ze względu na zabójcze ceny, nigdy nie mogłam sobie na niego pozwolić. W końcu udało mi się upolować idealny trencz na zimowych przecenach w H&M. Musiał trochę poczekać w szafie, zanim pogoda pozwoliła mi go ubrać, jednak warto było czekać. Połączyłam go tu z eleganckimi cygaretkami oraz białym T-shirtem marki Anonymous Clth, której koszulki możecie wygrać na moim blogu (więcej w poprzednim poście - giveaway). Zrezygnowałam z dużej ilości dodatków na rzecz minimalistycznych pierścionków Regalrose, nieco industrialnej bransoletki Cheap Monday, lunch box'u a'la Jil Sander oraz czerwonego akcentu na ustach. Lubicie takie klasyczne zestawy? : )



I WAS WEARING

TRENCH - H&M
MOET & CIGARETTE TEE - ANONYMOUS CLTH
PANTS - MANGO
BRACELET - CHEAP MONDAY
RINGS - REGALROSE
LUNCH BOX - ZARA
HEELS - ZARA (similar here)

8 comments:

  1. Widzę, że u Ciebie w szafie króluje trend Black&White ;) Idealnie do Ciebie pasuje, jednak dodalabym troche wiosennego neonu.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. klasyka zawsze w modzie :) Pięknie wyglądasz, prześliczne włosy :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/17/2013

    Nie słynę z czynnego udziału na blogach, jednak tym razem nie mogłam się powstrzymać i nie skomentować. Przeszłaś samą siebie. Zestaw idealnie komponuje się z czerwoną barwą oraz z tonacją Twojej skóry. Na prawdę chapeaus bas. Zachęciłaś mnie do systematycznej obserwacji "blooming taste".

    Pozdrawiam Dominika*

    ReplyDelete
  4. klasyczny zestaw i tym razem górą! wyglądasz ślicznie :)
    http://meetankos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonymous4/26/2013

    Czy to są te spodnie? http://mangooutlet.com/PL/p0/outlet/kobieta/spodnie/chino-trousers/?id=61312107_OW&n=1&s=mujer.pantalones&ie=1&m=&ts=1366982437564

    ReplyDelete
  6. jakiej jakości są te koszulki anonymous clth? bo bardzo mi się podobają, ale materiał nie wygląda za ciekawie...

    ReplyDelete