4/27/2013

MESH TEE



Teoretycznie z dniem wczorajszym rozpoczęłam wakacje - już po zakończeniu roku szkolnego i teraz została mi "tylko" matura do napisania : D Z tego względu najbliższe dni spędzę pewnie w książkach, jednak obiecuję nie zaniedbać bloga! Na dniach pokażę Wam, co wybrałam na zakończenie, jednak dziś nieco mniej elegancko, a bardziej wygodnie, codziennie. Jak widzicie, lato zagościło już w mojej szafie i tak już chyba zostanie przez najbliższe kilka miesięcy. Siateczkowa góra i geometryczny dół czyli zestaw idealny na słoneczne dni. Do tego bluza varsity Neigetees moje ukochane okulary Celine i proste sandałki z Mango, które upolowałam na przecenach. Jak się podoba? : )


I WAS WEARING

MESH TEE - NASTYGAL
SKIRT/SHORTS - ZARA
SUNNIES - CÉLINE
SANDALS - MANGO
RINGS - H&M

19 comments:

  1. Anonymous4/27/2013

    paskudne nogi lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cóż nikt nie jest idealny :] Ja dużo ćwiczę, więc mam umięśnione nogi. Chciałabym zobaczyć Twoje anonimie

      Delete
    2. Anonymous5/09/2013

      biegasz? ja mam tak samo umięśnione od biegania niestety :(
      ale stylizacja świetna

      Delete
    3. Biegam, biegam i to dużo : )

      Delete
  2. fantastyczna stylizacja!
    boskie buty!

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/27/2013

    Baardzo mi sie podoba, jednak twoje palce w tych butach wygladaja na lekko scisniete, nie bola Cie? Tak z ciekawosci pytam a nie ze zlosliwosci :)

    ReplyDelete
  4. Dowód na to, że cały czarny ubiór również może przyciągnąć spojrzenie. Fajnie :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4/28/2013

    gdzie się wybierasz na studia? i na jakie? :)

    ReplyDelete
  6. Spódniczko-spodenki są cudowne! No i uwielbiam wszelkie ciuszki typu "zakrywam, a jednak widać..." Świetnie!

    ReplyDelete
  7. Anonymous4/29/2013

    jaka jest cena tych okularów i gdzie je można dostać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo proszę : ) http://www.otticanet.com/en/sunglasses/celine/cl-41755-s-audrey/

      Delete
  8. Anonymous4/30/2013

    jaki masz rozmiar tej bluzki? piekny fit :* <3

    ReplyDelete
  9. Zestaw jest świetny!
    Z jednej strony lekko sportowy ,a z drugiej elegancki.
    Wydaje mi sie ,że nawet twoje nogi dodają mu uroku.
    Ogółem wszystko na duży +

    ReplyDelete
  10. co za wspaniałą spodnica i bluza ! genialne zestawienie ! :)))

    ReplyDelete