4/30/2013

GRADUATION DAY


Jak już wcześniej wspomniałam, kilka dni temu zakończyłam trzyletnią przygodę w liceum : ) Przyznam, że jest mi trochę smutno, a zarazem cieszę się, gdyż teraz czas na coś nowego - zacznie się nowy etap w moim życiu. Z pewnością wyjadę na studia z Torunia, jednak wcześniej 4,5 miesięczne wakacje! Na zakończenie wybrałam czarną, dość szaloną sukienkę Maison Martin Margiela dla H&M, a także szpilki na przezroczystym klocku. Do tego okulary Miu Miu i złote pierścionki a'la Balenciaga. Prostym aczkolwiek niebanalny zestaw. Czekam na Wasze opinie : )



I WAS WEARING

SUNNIES - MIU MIU
RINGS - H&M
HEELS - ZARA

9 comments:

  1. Na jakie studia się wybierasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Handel zagraniczny, a więc mało modowo, ale za coś muszę żyć : ) Przy okazji na pewno będę ciągnąć też coś związanego modą.

      Delete
    2. Anonymous4/30/2013

      Jakie miasto wybierasz?

      Delete
    3. Chciałabym Wwę, ale na wszelki wypadek złożę też papiery do Poznania i Gdańska.

      Delete
  2. Anonymous4/30/2013

    bardzo poważnie wygladasz w tej sukience, nie powiedziałbym że skończyła liceum, ale ładnie ;)

    ReplyDelete
  3. Genialna sukienka ! A okulary - moje marzenie <3

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz bardzo ciekawie :)

    ReplyDelete
  5. You truly have an amazing blog and a fantastic sense of style! WOW! I'm really glad I found your blog as it is so inspiring to me!

    Love, Mary

    ReplyDelete