6/06/2013

HELMUT LANG RESORT 2014


Czerń, biel, mnóstwo skóry, łączone ze sobą ciężkie i lekkie materiały oraz proste kroje, to zdecydowanie moja bajka. W kolekcji Resort 2014 Lang'a jest tego typu rzeczy całe mnóstwo i dlatego nie mogłam oprzec się pokusie wrzucenia jej na bloga. Według mnie to taki mix luzu Wanga i elegancji Balenciagi - zresztą biało-czarne printy na jednej z sukienek, są niemalże identyczne, jak oferowane niedawno przez ten dom mody. Przyznam, że gdybym była milionerką, z całą pewnością większośc z tych rzeczy wylądowałaby w mojej szafie haha! Kolekcja przemówiła do mnie od razu. No i jeszcze to surowe, betonowe tło sesji! Uwielbiam!



source: vogue.com

6 comments:

  1. cudowna kolekcja!

    ReplyDelete
  2. beautiful collection

    I love the dresses!

    www.fashion-form.blogspot.com

    xxx

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/08/2013

    Zdradzisz nam, gdzie chciałabyś pójść na studia? Jaki kierunek? Chciałabyś robić coś związanego z modą, skoro to twoja pasja?

    ReplyDelete
  4. Love !!!

    Peace, Love, & Good Chocolate,

    Paris // www.CharcoalAlley.com
    instagram: @CharcoalAlley

    ReplyDelete