6/18/2013

MESH SKIRT & SPORTY TOP


Przepraszam za małą liczbę "outfitowych" postów w ostatnim czasie. Obecnie pracuję tak, jak koleżanka, która zazwyczaj robi mi zdjęcia, przez co trudno jest nam się zgrać. Niedawno znalazłyśmy jednak chwilę na spotkanie, czego efektem jest sesja z dzisiejszego posta. Jak widzicie połączyłam w nim luz i kobiecość. Krótki, sportowy top Nike ubrałam do białej spódniczki z wysokim stanem, wykonanej z siatki - taki jasny, letni akcent nieco w stylu Wang'a. Do tego okrągła torebka Simple CP oraz czarne, asymetryczne szpilki Zary inspirowane modelem Helmut Christian'a Louboutin. Marzyłam o nich od dawna i wypatrywałam na Allegro oraz Ebay'u przez dłuższy czas. Szczerze mówiąc, myślałam, że zdobycie ich graniczy z cudem, a jednak! Po ponad roku poszukiwań, w końcu udało mi się kupić wymarzone szpilki : )



I WAS WEARING

TOP - NIKE
MESH SKIRT - FRONT ROW SHOP
JACKET - MANGO
BAG - SIMPLE CP
HEELS - ZARA

21 comments:

  1. BAARDZO FAJNE POŁĄCZENIE..

    ŚWIETNE SĄ TWOJE BUTY!!

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO XO

    ReplyDelete
  2. Fajny outfit. Ciekawa spódnica i super torebka <3 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/18/2013

    gdzie pracujesz:)?

    ReplyDelete
  4. idealna spódniczka takiej poszukuje:)pięknie wygladasz!rewelacyjny zestaw:)

    ReplyDelete
  5. WOW! Super koszulka!

    Katya

    ReplyDelete
  6. Jak ja lubię Twój styl! <3 A spódnica jest przegenialna, sama szukam takiej, ale dobra, nie będę zgapiać haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tam kupuj, bo się super nosi! : *

      Delete
  7. fatalnie wygladaj te buty na twoich stopach;/

    ReplyDelete
  8. Anonymous6/18/2013

    I really, really, really love your skirt!
    Super outfit! :-)

    X

    Piera Anastasia

    ReplyDelete
  9. that skirt is amazing

    I am now following you on bloglovin - would love it if you could follow me back!

    Thanks

    Natalie xxx

    www.fashionform.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. Bardzo super :) Wszystko razem ciekawie wygląda, no a spódniczka rewelacyjna. Zakochałam się też w torebeczce. Więcej outfitów poprosimy :))))

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Cię w tej stylizacji! Spódnica jest ekstra! ;*

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja, bardzo oryginalnie. Też marzą mi się te szpilki, ciężko znaleźć.. nie będę się poddawać :) Pozdrawiam blogerkę z Torunia <3 moje ukochane miasto!

    http://voguerka.blogspot.com

    Zapraszam do siebie, a sama będę zaglądać!

    ReplyDelete
  13. MAM PYTANIE, PROSZE ODPOWIEDZ !! zamawiałaś buty nike roshe run black ze strony nike? ile ci szły?

    ReplyDelete
  14. Spódnica mistrzowska i bardzo oryginalna ! nadaje ogromnego charakteru stylizacji ;)

    ReplyDelete
  15. Anonymous7/27/2013

    gdzie kupiłaś tą koszulkę ?

    ReplyDelete