6/01/2013

KIMONO


Ostatnie kilka postów było zdecydowanie bardziej codzienne, a wręcz sportowe. Teraz czas na elegancką wersję Kingi : D Klasyczne kimono z Zary zestawiłam tu ze szpilkami w szpic oraz moim ukochanym, nowym nabytkiem, czyli prostą, matową torbą Simple. Jestem z niej strasznie zadowolona, gdyż właśnie takiej torby szukałam! Klasycznej, ze srebrnymi wykończeniami, wykonanej z porządnej skóry, która będzie mi służyć przez może nie przez lata, bo rzeczy szybko mi się nudzą i lądują na allegro, ale na pewno przez dłuższy czas! : )



I WAS WEARING

KIMONO DRESS - ZARA
RINGS - REGALROSE
BRACELET - US
SUNGLASSES - RAY BAN
TOTE - SIMPLE CP
HEELS - ZARA

8 comments:

  1. świetny prosty look te buty są świetne lubie twoj styl masz cudnego bloga

    ReplyDelete
  2. oooj jestem fanką butów, a czerń to zdecydowanie mój kolor <3

    ReplyDelete
  3. You look amazing!

    ReplyDelete
  4. Anonymous6/07/2013

    w tych ray banach wygladasz jak jakas walnieta psychicznie...

    ReplyDelete
  5. Jestem tu pierwszy raz i zaczynam obserwować, bardzo mocne masz te stylizacje :) !

    ReplyDelete
  6. Anonymous3/24/2014

    Jaki to rozmiar RAY BANÓW? Świetnie to razem wygląda :)

    ReplyDelete