6/25/2013

SACRUM


Uwielbiam lato, jednak najbardziej to, które pozwala normalnie się ubierać, w którym mogę zarzucić na siebie zarówno kurtkę, jak i wyjść w szortach/sukience, i nie pływać przy tym w hektolitrach potu od razu po wyjściu spod prysznica. Polska Afryka i 35+ to zdecydowanie nie moje klimaty, no chyba, że jestem nad morzem. Póki co (na moje szczęście) taka temperatura zdarza się 1-2 razy w tygodniu, co więc jestem w stanie to znieść. Wczoraj było idealnie, a więc wykorzystałam ten moment, aby po raz pierwszy ubrać kurteczkę z kapturem od Sacrum. Długo się na nią czaiłam i jakiś tydzień temu w końcu zdecydowałam się na jej zakup. Szczerze mówiąc trochę obawiałam się, że rozmiar nie będzie mi odpowiadał, gdyż jest to model one size. Na szczęście, gdy wczoraj otworzyłam paczkę okazało się, że pasuje idealnie! Jest cudowna, dokładnie taka, jak ją sobie wyobrażałam! Jestem tak zadowolona, że z pewnością ten czarny kapturek nie będzie moim ostatnim zakupem u dziewczyn z Sacrum! Szczerze mówiąc to już mam kilka innych rzeczy na oku... : D



I WAS WEARING

BASIC COAT - SACRUM WARSAW
SHORTS - H&M
T-SHIRT - H&M
BRACELET - MARGIELA FOR H&M
BAG - ZARA
BOOTS - ZARA

7 comments:

  1. Masz bardzo fajny styl. Kurteczka bardzo fajnie się wpasowała w klimat. Pozdr Ewa

    ReplyDelete
  2. Zupełnie nie mój styl, ale Tobie pasuje cholernie !! ;-))

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/26/2013

    chciałabym mieć Twój styl i klasę. Botki i kurtka genialne.

    ReplyDelete
  4. Ekstra, lubię takie kapturzaste wdzianka. W ogóle cała jesteś fajna :)

    ReplyDelete